preskoči na sadržaj

Gospodarska škola Čakovec

Login

Promotivni video škole


Oprema škole







Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

Promocija poljoprivrednih zanimanja












Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Muke po čitanju na Državnoj smotri projekata
Autor: Jelena Smrtić, 12. 5. 2012.

Učenici 1. CP razreda svojim su se projektom Muke po čitanju predstavili 26. ožujka 2012. na Županijskoj smotri projekata iz područja Nacionalnoga programa za ljudska prava i demokratsko građanstvo koja je održana u Srednjoj školi Čakovec. Sada ih očekuje predstavljanje na Državnoj smotri koja će se 22. svibnja održati u Starogradskoj  vijećnici u Zagrebu.


Osvrt na iskustvo sudjelovanja u Projektu građanin

Sudjelujući u ovom projektu shvatili smo da učenici naše škole baš ne vole čitati. To su potvrdili i rezultati ankete koju je naš razred proveo na uzorku od 174 učenika. Sudeći prema navodima medija, nečitanje među mladima postaje sve veći problem i u svijetu, što zbog suvremenih tehnologija (mladi radije vrijeme provode na internetu nego čitajući), što zbog nerazvijenih čitateljskih navika i nezainteresiranosti.

Tijekom izrade projekta stjecali smo brojna znanja i vještine. Upoznali smo se s pojmom javne politike, sastavili smo anketni upitnik i analizirali dobivene odgovore, vodili smo razgovore s osobama koje su mjerodavne za rješenje našeg problema, radili smo u skupini, stjecali iskustva javnog nastupa, ali i spoznali prednosti i nedostatke timskog rada. Također smo proučili propise i dokumente koji se tiču našeg problema (Ustav RH, Nacionalni okvirni kurikulum, Zakon o srednjem školstvu, Konvenciju o pravima djeteta, Opću deklaraciju o ljudskim pravima, Pravilnik o ocjenjivanju učenika), a istražili smo i što o čitanju među mladima pišu mediji.

Rad na ovom projektu omogućio nam je da vidimo kako se detaljno raščlanjuje konkretni problem, kako se istraživanjem dolazi do primjerenih i ostvarivih rješenja. S obzirom na to da je riječ o iskustvenom učenju, njegove ćemo plodove i u budućnosti moći primjenjivati na različitim poljima.

Isto tako, radom na ovom projektu promijenilo nam se mišljenje o našoj ulozi u zajednici, shvatili smo da su određeni problemi rješivi pod uvjetom da svi u zajednici odrade svoj dio posla i da sve građane treba poticati na djelovanje.

                                                                           Elena Zlatar, 1. CP

 

 



Izvor: Monika Perčić


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju